Talentsoft
vs
Sympa
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
-
5000
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- En gennemtestet løsning til det europæiske marked med mere end 2200 gennemførte implementeringer.
- En full-suite HR-løsning, som tilpasses JERES behov, og som I kan vokse i.
- Intuitivt design med slutbrugeren i fokus, hvilket leder til kort ”time to value”.
- Åbent API. iPaaS Marketplace åbner op for integrationsmuligheder med tredjepartsleverandører.
Hvorfor vælge jeres system?
Vores alt-i-en-pris inkluderer opsætning, onboarding og lønintegrationer – for virksomheder i alle størrelser. Med et dedikeret kundeservice- og supportteam, der vejleder dig hele vejen, er du klædt på til succes fra dag ét.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Talentsoft er markedsledende i Europa, og vi har implementeret vores løsning hos mere end 2200 kunder. Vi ved, at HR-krav og kompleksitet som oftest er forskellig fra land til land.
- I Talentsoft vil vi ikke bare sælge en løsning. Vi vil tværtimod støtte vores kunder under hele implementeringen, og efter velgennemført implementering bibeholder vi kontakten og engagerer, støtter og uddanner. I er vores ambassadører!
- Vores SaaS-løsning bygger på åbne API'er. Vi er åbne for integrationer til andre systemer, da vi tilbyder en platform, hvor man kan håndtere alle sine HR-processer. Vi tilbyder en full-suite løsning, men samtidig anerkender vi, at der findes mange nicheløsninger på markedet, som kan være relevante at få integreret ind i sin Talentsoft-løsning.
- Implementering kan være skræmmende, specielt hvis man indkøber en større IT-løsning for første gang. Vi har i Cegid Talentsoft implementeret vores HR-system mere end 2000 gange, og vi kender det europæiske marked. Cegid Talentsoft giver altid en fast pris på implementeringen og udrulning, og oplæring i systemet indgår i prisen. Det giver en god tryghed at vide, at antallet af konsulenttimer ikke pludselig sprænger budgettet.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Collaborative HR, endelig. Sympa håndterer medarbejderlivscyklussen og integrerer dine værktøjer – med 20 års erfaring fra Norden.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Det eneste HR-system enhver virksomhed har brug for. Sympa håndterer hele medarbejderlivscyklussen, integrerer dine værktøjer og styrker samarbejdet – med 20 års nordisk ekspertise.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Centralisering af HR-processer.
- Brugervenlighed – at få jeres medarbejdere til rent faktisk at anvende den løsning, I har investeret i.
- Self-Service - til både chefer og medarbejdere – sparer tid og giver korrekt opdateret data på samtlige medarbejdere.
- Overholdelse af GDPR.
- I kan træffe strategiske beslutninger ud fra faktisk data i systemet, både gennem et ”analytics dashboard” direkte i systemet eller ved at eksportere rapporter.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Sympa er mere end blot et HR-værktøj. Det samler hele virksomheden på én platform. Vores samarbejdsfunktioner gør det muligt for HR og ledelsen at teste scenarier i realtid – ved at bruge medarbejderdata til at planlægge ændringer med tillid.
Anmeldelser
Baseret på 14 anmeldelser
Baseret på 13 anmeldelser
Anmeldelser
Fordele
Anmeldelser