SuperOffice CRM
vs
webCRM
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
-
209 dkk/b...
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Bred produktportefølje - Samler salg, marketing og kundesupport i én platform
- Fleksibel - Skalér op og tilpas til dine behov
- Alle kundedata ét sted - tag velbegrundede beslutninger baseret på grundige og valide analyser
- Nemt at styre pipeline og opnåelse af pålidelige forecasts
- Integration til andre it-systemer som eks. ERP og digital kontraktunderskrivelse
- Et CRM-system, der understøtter GDPR-krav
- Lokal tilstedeværelse og adgang til danske eksperter
Hvorfor vælge jeres system?
- Du vil have et CRM-system af moderat størrelse, der ikke flyder over med funktioner.
- Du ønsker at komme hurtigt i gang - hvad der normalt tager uger, tager kun timer eller dage hos os.
- Som kunde værdsætter du det personlige forhold og vil have mere end bare et system.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Viden og forståelse for kundens behov takket være 30 års ekspertise inden for CRM
- Vi støtter vores kunder gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job - at implementere korrekt, til tiden og hjælpe dig med at få mest muligt ud af systemet.
- Du finder os i både København og Vejle, men vi er en del af en koncern der er tilstede i de nordiske lande.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
webCRM er en del af efficy-gruppen.
- Vi sætter os ind i kundens behov og forsøger altid at finde gode løsninger, der fungerer over tid.
- Vi er hurtige, effektive og proaktive.
- Vi er transparente og siger fra, hvis vi ser risici, eller hvis vi mener, at vores kunde bør tænke anderledes.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
At øge omsætningen og få flere tilfredse kunder er både et mål og en udfordring for mange virksomheder. SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alle de dele, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Ved at samle alle kundedata i ét system hjælper vi virksomheder med at øge deres vækst og skabe bedre relationer til deres kunder.
Du kan vælge at implementere alle funktioner på én gang eller tilføje flere efterhånden som nye behov opstår. Vi bruger den nyeste teknologi, så du nemt kan tilpasse løsningen til dine specifikke behov og processer.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
- webCRM er bygget til små og mellemstore virksomheder med mellem 1 og 50 brugere.
- Vores system er skræddersyet til traditionelt salg, hvor den personlige relation stadig er vigtig.
- Vi tror på enkelhed kombineret med styrke.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Til marketing: Få et klart overblik over kunden og dine målgrupper for at kunne lave effektive marketingkampagner og generere kvalitet leads til salgsteamet.
- Til salg: Styr hele salgsprocessen fra A til Z med automatiserede flows. Skab bedre resultater gennem tæt overvågning af handler, pipeline og forecasts.
- Til kundeservice: Effektiv sagsbehandling og hurtige svar til kunder gennem automatiserede flows. Bekræft, administrér og følg op.
- Til økonomi: Tidseffektivt, fordi alle afdelinger nemt finder alle nødvendige informationer og dokumenter direkte i systemet, altid opdateret uden forsinkelse.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
webCRM er et effektivt account management-værktøj til hele teamet:
- Sælgere kan nemt følge workflowet gennem automatiserede processer og informationsstyring.
- Ledere kan nemt spore forretningen i forhold til budgettet og oprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
- Markedsførere kan udnytte data og information til bedre kampagner.
- Kundeservice kan nemt få adgang til alle kunderelaterede oplysninger.
Vi sørger for at sikre din investering ved at hjælpe dig hele vejen til målstregen.
Anmeldelser
Fordele
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Ulemper
Desværre, endnu ingen data.