Beskrivelse af Enalyzer
Her kan I som virksomhed optimere jeres medarbejderundersøgelse ved blandt andet at skræddersyede undersøgelser der specifikt taler ind i jeres arbejde og jeres virksomhed. Platformen hjælper ikke blot med selve undersøgelsen, den fjerner også en del administrativt arbejde ved processen, da den blandt andet kan udsende automatiske påmindelser, så at I kan øge svarprocenten samt holde jeres resultater op imod andre fra samme branche. Yderligere kan undersøgelsen også designes med jeres branding, så undersøgelsen afspejler jeres visuelle identitet.
Hvem er Enalyzer egnet til?
Uanset om du er en lille eller stor virksomhed, giver Enalyzer's medarbejderundersøgelsessystem dig de nødvendige værktøjer til at forbedre medarbejderengagementet og arbejdsmiljøet. herunder findes der brugere både fra den privat og offentlig sektor samt HR-afdelinger, ledere og andre organisationer.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
NO
SV
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
SE
NO
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Enalyzer vises i følgende kategorier
Enalyzer produktfunktioner
Medarbejdertilfredshedsundersøgelse
API-sæt
Benchmarking
Chat funktion
Færdiglavede skabeloner
Krypterede oplysninger
Segmentdata
Valgfrit design
Værktøjer til statistik og analyse
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.