Beskrivelse af Five9
Five9s automatiske opkaldssystem gør det muligt at komme i kontakt med flere kunder og øge produktiviteten. Agenter sparer tid ved at undgå fejl forårsaget af manuelt opkald. Alle data indsamlet under opkaldene kan bruges til at give feedback til agenterne. Five9 tilbyder forskellige løsninger afhængigt af den enkelte virksomheds behov.
Hvem er Five9 egnet til?
Både små, mellemstore og store virksomheder nyder godt af Five9s kontaktcenterløsninger.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Five9 vises i følgende kategorier
Five9 produktfunktioner
Auto dialer
Kampagner
Kontakthistorik
Statistik og analyse
Videresendelse
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.