Alternativ

Beskrivelse af Five9

Five9s automatiske opkaldssystem gør det muligt at komme i kontakt med flere kunder og øge produktiviteten. Agenter sparer tid ved at undgå fejl forårsaget af manuelt opkald. Alle data indsamlet under opkaldene kan bruges til at give feedback til agenterne. Five9 tilbyder forskellige løsninger afhængigt af den enkelte virksomheds behov.

Hvem er Five9 egnet til?

Både små, mellemstore og store virksomheder nyder godt af Five9s kontaktcenterløsninger.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

11-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Five9 vises i følgende kategorier

Five9 produktfunktioner

Auto dialer

Kampagner

Kontakthistorik

Statistik og analyse

Videresendelse

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Auto dialer

ZendeskFive9
Dialer360 Auto DialerFive9
DialfireFive9
GenesysFive9