Sammenlign Danmarks bedste butiksdatasystemer

Hvilket butiksdatasystem skal jeg vælge?

Mangler du et butiksdatasystem til din kæde, e-handel eller butik? Så har du fundet det rigtige sted. Et butiksdatasystem giver dig en masse fordele, såsom kontrol over alle virksomhedens indkøb og salg. Flere systemer har også andre funktioner at bruge, såsom lagerstatus og mulighed for at aflæse resultater. Både små og store virksomheder har i dag behov for et butiksdatasystem, der understøtter forretningen. Der er også mulighed for at finde et system eller værktøj, der er helt tilpasset det du har brug for, og som kan skræddersyes ned til mindste detalje. Men at finde den rigtige vej i systemjunglen er ikke altid det nemmeste, og det er her, vi hos BusinessWith kommer ind. Ved hjælp af vores systemguide kan du sammenligne butiksdatasystemer, for at finde det, der føles bedst for din virksomhed.

Hvilke fordele giver butiksdatasystemer mig?

Et system, der styrer alle butiksdata, skal være med til at reducere administrationen fra dig, samtidig med at det giver dig en række fordele - såsom at have fuld kontrol over virksomhedens køb, varelager, salg og andre data, som du kan læse og analysere . Det gør det nemmere at planlægge fremad og er dermed et strategisk værktøj at læne sig op ad, når man skal træffe forskellige beslutninger. At deltage i særlige statistikker og analyser er et værdifuldt værktøj, der betyder, at du aldrig skal føle, at du står og stamper. Butikscomputersystemet sparer penge, tid og bidrager til udvikling. Hos BusinessWith har vi samlet de forskellige butiksdatasystemer, der findes på det danske marked i dag. Her kan du sammenligne forskellige funktioner og forskellige systemer, for til sidst at beslutte for dig og dig selv, hvilken du synes passer bedst til din virksomhed. Tøv ikke med at tage kontakt, hvis du har spørgsmål eller ønsker vejledning til det rigtige system.

Nyttige funktioner i et butikscomputersystem

Lynguide

Liste over 19 forskellige Butiksdatasystem

Hvis i leder efter et kassesystem der kan gøre livet lettere for jer som virksomhed, så er Ka-ching måske det system i leder efter. Med Ka-ching kan du nemt håndtere salg, betalinger, kunder, lager og rapporter på en effektiv måde, og du kan tilpasse løsningen til dine specifikke behov og ønsker. Kassesystemet er et cloud-baseret system, der også tillader offline brug samt sikkerhed og kryptering....Læs mere om KA-CHING

At få en restaurant til at arbejde effektivt skal være let, vi har bygget Trivecs kontante system fra dette perspektiv. Vores kontante systemer fungerer perfekt til restauranter, barer, natklubber og hoteller. Du vil modtage et kontantsystem, der understøtter alle dine processer fra at booke og ordre til logistikken i køkkenet og betalingen. Du modtager automatiske salgsrapporter og kan se dit rea...Læs mere om Trivec

Caspeco Personal er for dig i hotelbranchen, der ønsker et komplet planlægningsprogram, der inkluderer lønsystem, tidsrapporteringssystem og personalelog. Systemet letter den daglige drift og hjælper dig med at øge lønsomheden.Læs mere om Caspeco

Sitoo er et brugervenligt kassesystem med alle salgskanaler forbundet i realtid. Kassesystemet synkroniserer dine produktoplysninger og prislister for en bedre kundeoplevelse.Læs mere om Sitoo

Et enkelt og populært kontantsystem, hvor du kan fakturere online, sende betalingslink for at få betalt fjernt og sende digitale kvitteringer og gemme dem i skyen.Læs mere om Zettle by PayPal

Som virksomhed finder i her et kassesystem der kan hjælpe jer med at effektivisere jeres daglige arbejdsgang og interaktioner med kunderne. Med Ajours kassesystem får du en alt-i-en platform, der gør det nemt at administrere din virksomhed fra et centralt sted. Gennem deres system kan I blandt andet håndtere bordservice, bookinger, gavekort, lagerstyring og meget mere. Platformen er nem og bruger...Læs mere om Ajour

Her finder i som virksomhed en omfattende kasseløsning, der kan tilpasses jeres behov. Ikke nok med at systemet gør det lettere for jer at håndtere jeres salg og drift, systemet indeholder også funktioner som udarbejdelse af salgsrapporter i realtid, offline-tilstand, faktura online, håndtering af gavekort, opbevaring af produktoplysninger og meget mere. Udover dette kan kassesystemet også indhent...Læs mere om Amero

Er i ude efter et nemt og håndterbart kassesystem? Så er Bizsys system måske noget for jer. De tilbyder nemlig et komplet kassesystem, der kan hjælpe jeres virksomheder med at administrere salg og forbedre jeres kundeoplevelse. Systemet indeholder en bred vifte af funktioner, og er nemt at integrere med ERP-systemer, hvilket letter den administrative byrde hos jer. Deres kassesystem har også en mo...Læs mere om Bizsys

Hos Custommer 1st får du en alt-i-en platform hvor du kan drive alt i din butik gennem platformen. Det indbyggede kassesystem er brugervenligt og let at bruge for både medarbejdere og kunder. I kan blandt andet håndtere salg, lagerstyring og kundeinformation gennem platformen og på den måde optimere jeres arbejde. Der er også sat fokus på kunderelationer med en række funktioner, der gør det muligt...Læs mere om Customers 1st

Her finder i et komplet kassesystem hvor i kan få tilhørende tablet, betalingsterminal og printer med i jeres abonnement. Dette betyder at i som virksomhed ikke skal ud og finde jeres udstyr separat - men kan få alt i en samlet løsning med de bedste IT løsninger på markedet. Systemet er brugervenligt og tager sig let af alle hverdagens opgaver som betalinger, fakturering, produkt- og salgsrapporte...Læs mere om DitBetalingssystem.dk

Med dette kassesystem har du mulighed for at håndtere alt fra salgsrapporter i realtid til opbevaring af produktoplysninger og meget mere. Systemet tilbyder offline-tilstand, så at i som virksomhed ikke er afhængig af internettet og kan tage betalinger, selv når i mister forbindelsen til internettet. Systemet integreres let med ERP-systemer og indsamler kundeoplysninger med henblik på at forbedre ...Læs mere om Flatpay

FlexPOS er en af Danmarks førende udbydere af kassesystemer, der henvender sig til flere forskellige brancher. Deres løsninger tilbyder funktioner som lagerstyring, fakturering, integration med betalingssystemer og meget mere. Systemet er cloud-baseret, hvilket betyder, at det kan bruges fra enhver enhed med internetadgang og er nemt at administrere og opdatere. Systemet giver mulighed for stor fl...Læs mere om FlexPOS

Microcoms Her finder i et kassesystem der er designet til detailhandlen og servicebranchen. Denne cloud-baseret løsning gør det let for jer som virksomhed at tilgå jeres data og tage systemet med jer. kassesystem er også integreret med forskellige betalingsløsninger, såsom MobilePay og Dankort, og har også mulighed for at tilføje ekstra funktioner som f.eks. loyalitetsprogrammer og gavekort. Kasse...Læs mere om Microcom

Nimpos kan administrere butikskæder samt administrere kasseapparater til e-handel og administrere lagerniveauer. Værktøjet er også tilpasset efter præferencer i den organisation, hvor systemet skal implementeres. Denne løsning hjælper butikskæden med at drive en effektiv forretning med gode forbindelser mellem de forskellige enheder i organisationen, hvilket letter det interne arbejde i virksomhed...Læs mere om Nimpos

NaviPartner tilbyder innovative POS-løsninger til detailhandlen, som er skræddersyet til dine behov. Med deres brugervenlige og pålidelige systemer kan du håndtere lagerbeholdning, kunder og salg i realtid, så du altid er opdateret på, hvordan din virksomhed klarer sig. Kassesystemet er også integreret med forskellige betalingsmuligheder, såsom MobilePay og dankort, og tilbyder også funktioner som...Læs mere om NP Retail

OnlinePOS tilbyder et cloud-baseret kassesystem, der løfter alle opgaver inden for kasseadministration samt meget mere. Systemet kan blandt andet håndtere jeres salgsprocesser, inklusive transaktioner, fakturering, lagerstyring og rapportering, fra ét centralt sted. Yderligere har kasseløsninger også avancerede funktioner som bordbestilling via mobil, digital kvittering og integration med ERP-syst...Læs mere om OnlinePOS

En løsning, der nemt kan tilpasses virksomhedens behov og dermed kan bruges af både store virksomheder og små virksomheder. Så længe butikker beregnet til udvidelse har et POS-system, er der ingen problemer, løsningen kan udvides til et ubegrænset antal butikker og er dermed meget fleksibel. Giv salgsstatistik og kombiner dette med Express Retails analyseværktøjer for en forbedret salgsoplevelse, ...Læs mere om Retail Management Hero Kassasystem

Med dette kassesystem, får i som virksomhed en platform der kan hjælpe med at administrere jeres salg, lagerbeholdning, frakturering samt jeres interaktioner med kunder. Systemet er perfekt til jer der ønsker at optimere jeres salg, da platformen kan spore salgstrends og indsamle værdifuld viden, som i som virksomhed kan bygge jeres fremtidige strategi ud fra. Shopbox tilbyder også et system der ...Læs mere om Shopbox

Winpos kontante system kan knyttes til mange andre programmer, såsom finansstyring og forretningsstyringsprogrammer. Ved hjælp af Remote Support -programmet opretter du en ekstern forbindelse til WinPos Helpdesk på få sekunder.Læs mere om Winpos

Lynguide

Nyttige funktioner i et butikscomputersystem

Afhængigt af den branche, du og du opererer i, kan I have forskellige krav til et nyt butiksdatasystem. E-handel, stor skobutikskæde eller en mindre dagligvarebutik? Du har selvfølgelig forskellige behov og krav. Og det smukke her er, at systemerne kan skræddersyes eller tilpasses branchen. Tænk over, hvilke funktioner der er grundlæggende for, at du føler, at butikscomputersystemet sparer både penge og tid. Hvilke statistikker og rapporter har du brug for? Skal butiksdatasystemet integreres med andre systemer? Kan systemet klare, at du har flere butikker – og at du samtidig investerer i at skalere forretningen op? Hvor hårdt har du brug for hurtig support, skulle noget gå galt? Brug venligst lidt tid på at evaluere og sammenligne de forskellige butiksdatasystemer, der er tilgængelige i Danmark i dag.

Hos os hos BusinessWith kan du læse anmeldelser, se priser og sammenligne forskellige funktioner. Et system er ikke noget, man køber ind eller installerer på et øjeblik og så er tvunget til at skifte, hvis det ikke lever op til kravene. Så sørg for at sammenligne omhyggeligt – direkte i BusinessWiths guide til opbevaring af datasystemer.

Beskrivelse af produktets egenskaber

Digitale kvitteringer

Giv dine kunder kvitteringer via e-mail eller andre digitale kommunikationskanaler, og undgå at håndtere kvitteringer i papirformat.

Kampagner og rabatter

Opret kampagner for specifikke produkter eller giv rabatter til kunderne direkte i systemet.

Kundeprofiler

Hver kunde får en profil i systemet, der registrerer deres køb, og på baggrund af deres købshistorik udarbejdes der særlige tilbud og forslag til kunden.

Medarbejderprofiler

Giver medarbejderne mulighed for at oprette deres egen konto i systemet, som registrerer salg og arbejdstid, hvilket gør lønrapporterne lettere at administrere.

Mobile betalingsmetoder

Ud over kort- og kontantbetalinger kan der også anvendes andre alternative betalingsmetoder, hvilket øger serviceniveauet over for kunderne.

Omnichannels

Systemet giver mulighed for et integreret informationsflow mellem alle salgskanaler og bidrager til et salgsmiljø, hvor kunden får den samme shoppingoplevelse gennem alle kanaler.

Opbevaring og overvintring

Skaber en oversigt over, hvad og hvor meget der er blevet solgt af de respektive produkter, og viser lagerniveauet.

Registrering af ordrer og betaling af ordrer

Bestil produkter til butikken direkte i systemet og tillad også direkte betaling af ordren.

Salgsrapporter

Få fuld kontrol over salget direkte i kasseapparatet med daglige, ugentlige eller månedlige rapporter.