Alternativ

Beskrivelse af ENIGX

Historien og hvorfor det er vigtigt for dig at læse:

Udover at være bygget på og med kraftfuld teknologi, er det mest vigtige ved MPLOYEE, at det er skabt af nødvendighed og gjort offentligt tilgængeligt på grund af sin succes. Som det gamle ordsprog siger "nødvendighed er alle [gode] opfindelsers moder", blev MPLOYEE født på samme præmis. Et af vores andre firmaer [Grøn Elforsyning], som er dybt forankret i god kundeservice, havde brug for effektivitet, på grund af mangel på mere god arbejdskraft på markedet og et stigende pres på vores fantastiske supportteam.

Et håndplukket team blev skabt til opgaven, bestående af nogle af vores bedste supportkolleger, med en håndfuld fra vores højt kvalificerede softwareudviklingsteam og et team af AI- og ML-eksperter. Resultatet af konstellationen var, at software kunne udvikles til kundesupportens behov af vores interne team assisteret af et ekspertteam. Hvorfor er det vigtigt at vide, af flere årsager, er den vigtigste, at teknologien er udviklet af eksperter, med nogen, der vil bruge teknologien dagligt, og som nøjagtigt ved, hvad behovene er. Dette kombineret med konstant live-testning gjorde teknologien og teamet bag sådan en succes, at vi besluttede, at andre også kunne have stor gavn af den.

Teamet og alle aktiviteter blev flyttet til ENIGX, hvorfra det nu opererer.

Vores kerneprincip er at skabe produkter og teknologi for anvendelsens skyld, og ikke at finde anvendelsescases for produkter og teknologi, der er skabt på grundlag af en idé. Det er sådan, du skaber fantastisk teknologi og endnu bedre produkter.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

11-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

DA

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

Global

SE

DK

FI

NO

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af ENIGX

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Partner chef

Mikrovirksomhed (1-10)

Godkendt person

Danmark

April 2024

Din rolle

Partner chef

Din virksomheds størrelse

Mikrovirksomhed (1-10)

Hvad synes du bedst om?

At platformen har forskellige niveauer af brugervenligheder, så alle lag i organisationen, uanset teknisk kunden kan bruge den. Der er et brugervenligt Dashboard, som bruges af lederne til at oprette kampagner og et API som vores tekniske team er glade for.

Hvad synes du mindst om?

At der bliver mindre af den menneskelige kontakt, men det er mere generelt for AI.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at ENIGX løser?

- Lead-generering til vores kunder. Væsentlig bedre kvalitet leads, når det er en AI chat-bot der indsamler dem via en samtale, end at forbruger skal udfylde formularer. - Intern vidensbank, al viden er samlet et sted og man kan tilgå den på en intelligent måde.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

ENIGX produktfunktioner

Chatbot

AI-chatbot

API

Flersproget support

Forbindelse til Live Chat

Integration med sociale medier

Integrationsmoduler

Kodeløs

Kundeservice

Markedsføring

Naturligt sprog

Regelstyret chatbot

Salgsstøtte

SMS/beskeder

Helpdesksystem

Afvigelseshåndtering

Automatiseret sagsstyring

Autorisationshåndtering

Dashboard med live-sporing

Ekstern HelpDesk

Fordeling af ansvarsområder

Intern helpdesk

Prioritetsfunktion

Påmindelsesfunktion

SLA-styring

Statistik og overvågning

Støtte til integration

Vidensbank

leadgenereringsværktøj

360 graders kundekendskab

Analyser og rapporter

Chat-løsning

Identificere besøgende på nettet (IP

Leadscore

Redskaber til udforskning

Udgående markedsføring

Udløser

Kundeservicesystem

Livechat

Selvhjælp

Sentimentanalyse

Standard svar

Statistik og rapporter

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Kundeservicesystem

Lime CRMENIGX
Workplace BuddyENIGX
WeplyENIGX
ebbot.aiENIGX