Sammenlign Danmarks bedste helpdesksystemer

Hvilket helpdesksystem skal jeg vælge?

Et helpdesk-system eller helpdesk software hjælper såvel medarbejdere som kunder. Det sparer tid, minimerer utilfredshed og hjælper fx it-afdelingen med at holde styr på indkomne sager , ligesom ethvert andet sagsbehandlingssystem.

At vente på et svar fra helpdesk eller endnu værre – ikke at modtage noget svar overhovedet, skaber irritation hos enhver medarbejder eller kunde, der bare ønsker at fortsætte deres arbejde, forespørgsler, regnskaber eller ordrer. En helpdeskplatform eller -software hjælper med at organisere og prioritere indkomne sager, så intet bliver glemt. Platformen giver øget service, gør at supporten eller medarbejderne indbyrdes kan arbejde hurtigere, og er en effektiv måde at minimere stop i forskellige flows. De moderne helpdesk-værktøjer kan håndtere flere kanaler såsom e-mail og chat og kan lave noter i eller sortere efter, hvor presserende en sag er. Det afgørende er, at det er nemt at oprette en helpdesk-sag og følge den, indtil det hele er løst. Det bliver dermed et centralt omdrejningspunkt for eksempelvis it-understøttelse. Men hvilket system har din organisation brug for? Og hvilke funktioner er vigtige for dig i den branche, du er i? BusinessWith har kortlagt de helpdesk-systemer, der er tilgængelige på det danske marked, så du kan finde det værktøj, der passer bedst til dine behov. Sammenlign og vælg direkte på vores site.

Hvad har jeg brug for at vide om helpdesksystemer?

Test systemguiden

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Systemguiden

Lynguide

Liste over 13 forskellige Helpdesksystem

SuperOffice Service hjælper dig med at holde styr på og besvare alle forespørgsler på en effektiv måde, uanset om forespørgslen sker via telefon, e-mail, chat, webformularer eller sociale medier. Automatiske forespørgsler til rette kategori, rette medarbejder med givent tidsrum og med automatisk videresendelse af sagen i organisationen. Med chatfunktionen kan du kommunikere med flere kunder samtid...Læs mere om SuperOffice Service

Vil du skabe struktur og vækst. I over 30 år har virksomheder inden for fast ejendom, energi, wholesale, maskin- og medlembranchen henvendt sig til os for at få hjælp til at vækste ved hjælp af et CRM-system. Dine processer implementeres efter bedste praksis i et skalerbart system. Vi løser resten med brugeruddannelse og støtte fra lokale eksperter. Lime CRM er baseret på enkle principper, få klik...Læs mere om Lime CRM

En AI-platform til at forbedre din kundeoplevelse. Byg din egen AI-chatbot. Kobl dit CRM-system til AI og giv det superkræfter. Ingen kodning nødvendig.Læs mere om ENIGX

Vi tilbyder et alsidigt forretningssystem, som engagerer sine brugere med en enkel, men kraftfuld brugergrænseflade. Med Nilex bliver alle ansatte involveret i bestræbelserne på at levere den bedste service til kunder og brugere. Med vores sagsstyringssystem får I en lang række stærke funktioner som for eksempel en formular-editor, der gør, at I kan skræddersy jeres sagsgange til lige netop de udf...Læs mere om Nilex

ManageEngine Service Desk Plus er tilgængelig som en cloud-service og lokalt og er en helpdesk-løsning med ITIL-support til alle typer organisationer, store og små med forskellige behov for funktioner. Med avancerede ITSM-funktioner i kombination med brugervenlighed hjælper service plus supportteam med at levere service i verdensklasse med reducerede omkostninger. Svensk støtte og støtte fra Inuit...Læs mere om ServiceDesk Plus

Freshdesk er et system til sagsbehandling tilpasset til små og mellemstore virksomheder. Fokus er i helpdesk og kundeservice. Sagsstyringssystemet indeholder mange forskellige funktionaliteter.Læs mere om Freshdesk

Hvis du leder efter et gratis online ERP, har du lige fundet det bedste gratis online ERP system. I modsætning til andre gratis open source ERP-løsninger, som kan tage timer at implementere og uger at implementere fuldt ud, er Bitrix24 klar til brug i skyen på kun 30 sekunder. Ingen grund til bekymring, vi har også en lokal version af Bitrix24 med open source-adgang, som du kan installere direkte ...Læs mere om Bitrix24

Et skybaseret sagsstyringssystem, der er fleksibelt til at blive brugt i forskellige anvendelser, såsom kundeservice, fast ejendom og holdtesk. DH Solutions håndterer over 900.000 tilfælde/år.Læs mere om Dhsolutions

Et sagssystem, der kan bruges til forskellige typer sager, såsom afvigelsesstyring, serviceopgaver og helpdesk. Moderne funktioner, der kan klippes for at imødekomme forskellige behovsbilleder.Læs mere om KEYnet ärendehantering

LiveAgent benytter sig af en software vids hovedfunktion er automatisk opkald. Ved automatisering af opkald spare din virksomhed både tid, og du kan let øge opkaldshastigheden og produktivitet. Softwaren forbindes let til din virksomheds CRM system og kontaktliste. Platformen indeholder også mulighed for et Kunde klager -håndteringssystem samt general kundeservice. Læs mere om LiveAgent

Et kundeservicesystem, der automatiserer styring af kundesager. Velegnet til både det mindre og det større firma og tilbyder funktioner såsom chatbot, omnichannel og dashboards.Læs mere om ServiceNow

ManageEngine Support Center Plus er en webbaseret løsning, der hjælper organisationer med at give en overlegen kundeoplevelse. Organisationer kan effektivt styre supportsager, konto- og kontaktoplysninger, serviceaftaler, SLA -styring og videndatabase. Automater processen med at skabe, organisere og spore sager til en problemfri proces med automatisering via arbejdsgange.Læs mere om SupportCenter Plus

Zendesk er et af verdens største helpdesk-systemer og tilbyder et komplet kundeservicesystem til virksomheder i alle størrelser. Med funktioner som færdige svarskabeloner, chatfunktion i realtid og selvhjælpsportal.Læs mere om Zendesk

Lynguide

Hvad har jeg brug for at vide om helpdesksystemer?

Når du skal vælge et helpdesk-system, er det vigtigt at gå efter det rigtige. Ligesom du nok ikke ønsker dig en sportsvogn, hvis du venter trillinger, vil du også gerne have et helpdesksystem, der passer til din virksomhed. Tænk også på fremtiden – efterhånden som virksomheden vokser, kan det være godt at vælge et mere avanceret system allerede. Men det vigtigste at holde øje med, er som med alle it-systemer, brugervenligheden. Mange helpdesksystemer kan virke komplekse, men pointen er, at værktøjet skal hjælpe dig med at arbejde mere effektivt og nemmere med helpdesk-sager. Kortlæg gerne dine vigtigste behov og begynd at sammenligne de forskellige systemer her på BusinessWith. Du kan nemt filtrere på forskellige produktfunktioner efter, hvor stor din virksomhed er, og læse om forskellige værktøjer hos os eller gå videre til de respektive internetsider.

Bed gerne de leverandører, du har i kikkerten, om at få demoer. Læs op, lav din research og glem ikke at spørge de medarbejdere, der primært skal arbejde i systemet, hvad der er vigtigst for dem. Hvordan ser jeres helpdesk ud i dag, hvilke 'gear' har I, og hvad skal fungere bedre? Har I brug for, at det nye værktøj skal kunne integreres med andre systemer? Så sammenlign og vælg systemer med BusinessWith - vores guide gør valget lettere.