Hvilket helpdesksystem skal jeg vælge?
Et helpdesk-system eller helpdesk software hjælper såvel medarbejdere som kunder. Det sparer tid, minimerer utilfredshed og hjælper fx it-afdelingen med at holde styr på indkomne sager , ligesom ethvert andet sagsbehandlingssystem.
At vente på et svar fra helpdesk eller endnu værre – ikke at modtage noget svar overhovedet, skaber irritation hos enhver medarbejder eller kunde, der bare ønsker at fortsætte deres arbejde, forespørgsler, regnskaber eller ordrer. En helpdeskplatform eller -software hjælper med at organisere og prioritere indkomne sager, så intet bliver glemt. Platformen giver øget service, gør at supporten eller medarbejderne indbyrdes kan arbejde hurtigere, og er en effektiv måde at minimere stop i forskellige flows. De moderne helpdesk-værktøjer kan håndtere flere kanaler såsom e-mail og chat og kan lave noter i eller sortere efter, hvor presserende en sag er. Det afgørende er, at det er nemt at oprette en helpdesk-sag og følge den, indtil det hele er løst. Det bliver dermed et centralt omdrejningspunkt for eksempelvis it-understøttelse. Men hvilket system har din organisation brug for? Og hvilke funktioner er vigtige for dig i den branche, du er i? BusinessWith har kortlagt de helpdesk-systemer, der er tilgængelige på det danske marked, så du kan finde det værktøj, der passer bedst til dine behov. Sammenlign og vælg direkte på vores site.
Lynguide
Relaterede kategorier til Helpdesksystem
AfvigelseshåndteringHelpdesksystemKundeservicesystemSagsstyringssystemListe over 14 forskellige Helpdesksystem
Lynguide
Hvad har jeg brug for at vide om helpdesksystemer?
Når du skal vælge et helpdesk-system, er det vigtigt at gå efter det rigtige. Ligesom du nok ikke ønsker dig en sportsvogn, hvis du venter trillinger, vil du også gerne have et helpdesksystem, der passer til din virksomhed. Tænk også på fremtiden – efterhånden som virksomheden vokser, kan det være godt at vælge et mere avanceret system allerede. Men det vigtigste at holde øje med, er som med alle it-systemer, brugervenligheden. Mange helpdesksystemer kan virke komplekse, men pointen er, at værktøjet skal hjælpe dig med at arbejde mere effektivt og nemmere med helpdesk-sager. Kortlæg gerne dine vigtigste behov og begynd at sammenligne de forskellige systemer her på BusinessWith. Du kan nemt filtrere på forskellige produktfunktioner efter, hvor stor din virksomhed er, og læse om forskellige værktøjer hos os eller gå videre til de respektive internetsider.
Bed gerne de leverandører, du har i kikkerten, om at få demoer. Læs op, lav din research og glem ikke at spørge de medarbejdere, der primært skal arbejde i systemet, hvad der er vigtigst for dem. Hvordan ser jeres helpdesk ud i dag, hvilke 'gear' har I, og hvad skal fungere bedre? Har I brug for, at det nye værktøj skal kunne integreres med andre systemer? Så sammenlign og vælg systemer med BusinessWith - vores guide gør valget lettere.